EBOOK + FRAMEWORK + KURS

Zestaw UX writingu projektowanie słowem

Naucz się pisać. Wykorzystaj moc słów. Twórz unikalne doświadczenia. Zwiększ konwersję.

Pobierz demo ebooka oraz dołącz do darmowego kursu ux writingu (18 lekcji i ćwiczeń na email)


.

To 330 stron konkretnej wiedzy

Christopher Szabat

⭐⭐⭐⭐⭐

Twój ebook otworzył mi głowę! Zacząłem zupełnie inaczej podchodzić do tekstów na stronie.

Anna Antonowicz

⭐⭐⭐⭐⭐
Kawał świetnej roboty. Twoje ebooki powinni drukować jako podręczniki UX na studiach.

Milena Świętońska

⭐⭐⭐⭐⭐
Podoba mi się jego zwięzła formuła, konkretne przykłady bez lania wody, porównania przed i po.

Zmień teksty w wartościową rozmowę

done

Twórz mikrokopię, którą pokochają Twoi użytkownicy.

330 stron wiedzy o pisaniu tekstów na potrzeby interfejsów, dzięki którym sprawisz, że klienci zakochają się w Twoim produkcie.

done

Pomóż użytkownikom w łatwym wykonywaniu zadań.

Dowiesz się jak napisać świetną mikrokopię dla typowych komponentów interfejsu: przyciski, komunikaty, strony rejestracji, puste stany, formularze.

done

Jak stworzyć optymalne wrażenia i wpłynąć na pozytywne doświadczenia tekstem?

Ten ebook pokaże Ci jak mikrokopia może wpłynąć na dobre samopoczucie użytkownika. Znajdziesz tu mnóstwo praktyki i setki gotowych przykładów.

done

Jak dobierać słowa, które sprzedają?

Masz dobry graficznie projekt, ale pisanie idzie Ci opornie? Twoje teksty nie sprzedają? Zadbaj o mikrokopię i zwiększ konwersję.

Dobierz słowa, które sprzedają

Jak zaprojektować głos oraz ton marki?

Zobaczysz jak pisać językiem konwersacyjnym.

Pokażę Ci, jak styl pisania wpłynie na osobowość produktu. Poznasz dziesiątki przykładów komunikatów, które wyróżnią Twój produkt. Zdefiniuj głos marki, zmień każdy tekst w wartościową rozmowę.

Framework ux writingu

Oprócz ebooka otrzymasz arkusz z z szablonami mikrokopii.

Nie twórz koła na nowo, sięgnij do arkusza i odkryj ponad 700 pomysłów na mikrokopię. Ten arkusz to oszczędność dziesiątek godzin, wymyślania tekstów dla Twojego nowego projektu.

Framowork podzielony jest na kategorie interfejsu oraz na ton: formalny, konwersacyjny, humorystyczny.

Kurs wideo

Godzina nagrań case study.

W zestawie znajduje się też kurs wideo, gdzie pokazuję dobre praktyki pisania w interfejsach, biorąc za przykład znane strony.

Co znajdziesz w ebooku?

W tym ebooku dowiesz się, jak pisać prostym, angażującym językiem, który zwiększa konwersję i buduje unikalny styl. Nauczysz się tworzyć skuteczne komunikaty, minimalizować błędy oraz projektować teksty, które łagodzą obawy użytkowników.

Wstęp

  • Copywriting a UX writing – Poznasz kluczowe różnice między UX writingiem a tradycyjnym copywritingiem i dowiesz się, dlaczego UX writing jest niezbędny w projektowaniu interfejsów.
  • Zanim zaczniesz pisać – Nauczysz się planować treści, analizować potrzeby użytkownika i tworzyć komunikaty, które wspierają jego doświadczenie.
  • Globalizacja tekstu – Dowiesz się, jak pisać treści dostosowane do odbiorców z różnych kultur, by Twoje produkty były zrozumiałe globalnie.

Wypracuj swój ton

  • Projektowanie tonu – Odkryjesz, jak dopasować ton komunikacji do wartości marki i oczekiwań użytkowników.
  • Język w interfejsie – Jak proste, jasne i spójne słownictwo może ułatwić użytkownikom korzystanie z aplikacji czy strony.
  • Humor – Kiedy i jak stosować humor, aby budować relacje, nie utrudniając przy tym korzystania z produktu.
  • Ton nakierowany na markę – Jak utrzymać spójny głos marki w całym interfejsie.
  • Ton konwersacyjny – Nauczysz się, jak pisać w stylu rozmowy, aby użytkownicy czuli się swobodnie.
  • Ton ekspresyjny – Jak wprowadzać emocje w komunikatach, by zwiększyć zaangażowanie.
  • Ton instruktażowy – Poznasz zasady pisania jasnych instrukcji, które użytkownik bez problemu zrozumie.
  • Jak dobierać słowa? – Dowiesz się, jak wybór słów wpływa na odbiór treści i doświadczenie użytkownika.

Jak czytają?

  • Nadmiarowość w tekstach – Nauczysz się unikać zbędnych słów i tworzyć treści, które nie przytłaczają.
  • Przystosuj tekst do ludzi – Jak pisać tak, by tekst był czytelny, zrozumiały i łatwy do przyswojenia.
  • Płeć w UX writingu – Poruszysz temat języka inkluzywnego i dowiesz się, jak tworzyć treści dostępne dla każdego.

UX writing w elementach

  • Rejestracja i logowania – Poznasz dobre praktyki w tworzeniu tekstów na ekranach logowania, które zmniejszają frustrację.
  • Formularze – Jak projektować mikrotreści, które prowadzą użytkownika przez formularze bez błędów.
  • Newsletter – Nauczysz się pisać wezwania do zapisu, które zwiększają liczbę subskrypcji.
  • Formularz kontaktowy – Jak uprościć komunikaty, by użytkownik bez wahania nawiązał kontakt.
  • Komunikaty wstęp, o błędzie i sukcesie – Jak informować użytkownika w sposób przejrzysty i wspierający.
  • Puste stany – Dowiesz się, jak wykorzystać ekrany bez treści do edukacji lub zaangażowania użytkownika.
  • Przyciski i linki – Nauczysz się projektować mikrocopy dla przycisków, które zachęcają do działania.
  • Strona 404 i loading – Jak minimalizować frustrację poprzez kreatywne podejście do stron błędu i czasu oczekiwania.
  • Wyszukiwarka i inne elementy – Jak słowa w wyszukiwarce, kontrolkach czy checkboxach wpływają na użyteczność.

Porady pisania

  • Motywowanie do działania – Jak pisać wezwania do działania (CTA), które faktycznie konwertują.
  • Pisanie i użyteczność – Zrozumiesz, jak tworzyć teksty, które wspierają użyteczność, nie przeszkadzając w nawigacji.
  • Łagodzenie obaw i podejrzeń – Nauczysz się pisać w sposób budujący zaufanie i rozwiewający wątpliwości użytkowników.
  • Mikrokopia i dostępność – Jak projektować treści, które są zrozumiałe dla każdego, w tym osób z niepełnosprawnościami.
  • Etykiety elementów – Dlaczego dobre oznaczenia przycisków i formularzy są kluczowe dla UX.
  • Porady wizualne i kontrast w tekście – Jak formatowanie, hierarchia i kontrast mogą poprawić czytelność i doświadczenie użytkownika.
  • Cyfry i daty – Najlepsze praktyki w prezentowaniu informacji liczbowych, aby były proste i intuicyjne.

Dowiedz się jak tworzyć komunikaty,
które pomagają osiągnąć cel

Kto za tym stoi?

Znasz mnie lub możesz mnie poznać jako Rafał z przeprojektowani.pl. Jest to mój 3 ebook na temat projektowania. Tym razem przekażę Ci mnóstwo praktyki w zakresie projektowania słowem.

Opowiem Ci o budowaniu zaangażowania i skutecznym motywowaniu użytkowników, dzięki dobrze napisanej mikrokopii.

Oni już przeczytali:

⭐⭐⭐⭐⭐

Christopher Szabat – ux/ui designer

Twój ebook otworzył mi głowę! Zacząłem zupełnie inaczej do tego podchodzić i zupełnie inaczej o tym myśleć. Dla mnie mega książka o ux writingu, mega wiedza. Naprawdę gdybym mógł jeszcze raz kupić to bym to zrobił. Kawał porządnej wiedzy w Twoich ebookach.

⭐⭐⭐⭐⭐

Milena Świętońska z Webwavecms.com

W ebooku znalazłam w nim przydatne wskazówki pod moje stanowisko, podoba mi się jego zwięzła formuła, konkretne przykłady bez lania wody, porównania przed i po.

⭐⭐⭐⭐⭐

Anna Antonowicz z UX Thinking

Kawał świetnej roboty. Twoje ebooki powinni wydrukować jako podręczniki dobrego UX na studia. Na Twoim miejscu uderzyłabym do kilku prywatnych uczelni które pootwierały właśnie przedmiot UX i UI i zaoferowała swoje książki na sprzedaż jako pomoc dydaktyczna z dobrymi praktykami.

Zestaw UX writingu 473 zł

Otrzymujesz ebooka + checklitę oraz kurs wideo.

done

330 stron wiedzy o pisaniu w pdf

done

700 gotowych szablonów tekstów mikrokopii

done

1h nagrań wideo z różnymi ciekawymi case study

done

Ilustrowane przykłady złych i dobrych praktyk

done

Dla każdego poziomu zaawansowania

Tylko ebook 173 zł

Dla osób, które nie potrzebują checklisty i kursu wideo.

done

330 stron wiedzy zamknięte w ebooku (pdf)

done

700 gotowych szablonów tekstów mikrokopii

done

1h nagrań wideo z różnymi ciekawymi case study

Odpowiedzi na kilka dobrych pytań

Ten ebook jest idealny dla:

  • Projektantów UX/UI, którzy chcą tworzyć mikrokopię zwiększającą zaangażowanie użytkowników i poprawiającą doświadczenia w interakcji z produktem.
  • Menedżerów produktu, odpowiedzialnych za rozwój stron, aplikacji i produktów cyfrowych, którym zależy na dopracowanej komunikacji w interfejsie.
  • Webwriterów, pragnących doskonalić swoje umiejętności pisania tekstów internetowych, które są użyteczne, angażujące i nastawione na potrzeby użytkownika.

Tak, ponieważ techniki napisane są prostym językiem, dzięki temu zrozumie je każdy, bez względu na poziom wiedzy.

Tak, ponieważ oprócz podstaw znajdziesz tam też tematy, które mogą Cię zaskoczyć. Przedstawiam tam również swoje przemyślenia, z którymi możesz się zgodzić lub nie.

Wiedza z tego zestawu przyda się wszystkim, którzy posiadają własne strony czy aplikacje, bez względu na ich poziom doświadczenia. Znajdziesz tu mnóstwo inspiracji na to jak opisywać elementy, z którymi styka się użytkownik poruszający się w Twoim projekcie.

W tej chwili dostępna jest tylko wersja cyfrowa. Plik pdf bez problemu wydrukujesz.

1. Wstęp
Copywriting a ux writing
Zanim zaczniesz pisać
Globalizacja tekstu

2. Ton w ux writingu
Projektowanie tonu
Język w interfejsie
Język w interfejsie
Humor
Ton nakierowany na markę
Ton konwersacyjny
Ton ekspresyjny
Ton instruktażowy
Jak dobierać słowa?

3. Jak czytają?
Nadmiarowość w tekstach
Przystosuj tekst do ludzi
Płeć w ux writingu

4. Ux writing na elementach
Rejestracja i logowania
Formularze
Newsletter
Newsletter
Formularz kontaktowy
Komunikaty wstęp
Komunikaty o błędzie
Komunikaty o sukcesie
Puste stany
Spis treści
Przyciski i linki
Strona 404
Loading
Wyszukiwarka
Inne: kontrolki, listy, checkboxy

5. Porady pisania
Motywowanie do działania
Pisanie i użyteczność
Łagodzenie obaw i podejrzeń
Mikrokopia i dostępność
Etykiety elementów
Porady wizualne
Kontrast w tekście
Cyfry i daty

Tak, podaj dane do faktury w formularzu zamówienia.

Rafał Wróbel – autor ebooków na przeprojektowani. Twórca wszelkich treści projektowych na Instagramie, newsletterze czy YouTubie związanych z platformą “przeprojektowani”.

Wydawca kursów, projektant, właściciel wydawnictwa edugrafia.

Masz dwie opcje do wyboru:
– szybka płatność payu
– tradycyjny przelew na konto

Ebook po zakupie i płatności przyjdzie do pobrania na Twojego maila.

Pytaj śmiało na kontakt@edugrafia.pl