EBOOK + FRAMEWORK + KURS
Zestaw ux writingu projektowanie słowem
Naucz się pisać. Wykorzystaj moc słów. Twórz unikalne doświadczenia. Zwiększ konwersję.
Pobierz demo ebooka oraz dołącz do kursu ux writingu (18 lekcji i ćwiczeń na email)
Dobra decyzja 😉
Miej oko na swoją skrzynkę odbiorczą. Zaraz przyjdzie tam ebook oraz rozpoczniesz kurs.

330 stron ebooka
Poznaj setki przykładów
dobrego i złego pisania UX
700+ gotowych tekstów
Otrzymasz framework
z napisaną mikrokopią
1h nagrań wideo
Zobacz case study udanego
i nieudanego ux writingu

Kto najbardziej skorzysta z ebooka?

Projektanci UX/UI
którzy chcą poprawić mikrokopię projektów
i zadbać o pozytywne doświadczenia

Menedżerowie produktu
którzy zajmują się rozwojem produktów cyfrowych, stron oraz aplikacji

Webwriterzy
którzy chcą doskonalić swoje umiejętności pisania internetowego

Zmień teksty w wartościową rozmowę
twórz mikrokopię, którą pokochają Twoi użytkownicy
330 stron wiedzy o pisaniu tekstów na potrzeby interfejsów, dzięki którym sprawisz, że klienci zakochają się w Twoim produkcie.
Jak opisywać elementy interfejsu?
Pomóż użytkownikom w łatwym wykonywaniu zadań
Dowiesz się jak napisać świetną mikrokopię dla typowych komponentów interfejsu: przyciski, komunikaty, strony rejestracji, puste stany, formularze.


Jak stworzyć optymalne wrażenia…
i wpłynąć na pozytywne doświadczenia tekstem?
Ten ebook pokaże Ci jak mikrokopia może wpłynąć na dobre samopoczucie użytkownika. Znajdziesz tu mnóstwo praktyki i setki gotowych przykładów.
Jak dobierać słowa, które sprzedają?
Zwiększaj zaangażowanie i konwersję każdym słowem
Masz dobry graficznie projekt, ale pisanie idzie Ci opornie? Twoje teksty nie sprzedają? Zadbaj o mikrokopię i zwiększ konwersję.


Jak zaprojektować głos oraz ton marki?
Zobaczysz jak pisać językiem konwersacyjnym
Poka żę Ci, jak styl pisania wpłynie na osobowość produktu. Poznasz dziesiątki przykładów komunikatów, które wyróżnią Twój produkt. Zdefiniuj głos marki, zmień każdy tekst w wartościową rozmowę.
Kurs wideo
Godzina nagrań case study
W zestawie znajduje się też kurs wideo, gdzie pokazuję dobre praktyki pisania w interfejsach, biorąc za przykład znane strony.


Framework ux writingu
Oprócz ebooka otrzymasz arkusz z z szablonami mikrokopii
Nie twórz koła na nowo, sięgnij do arkusza i odkryj ponad 700 pomysłów na mikrokopię. Ten arkusz to oszczędność dziesiątek godzin, wymyślania tekstów dla Twojego nowego projektu.
Framowork podzielony jest na kategorie interfejsu oraz na ton: formalny, konwersacyjny, humorystyczny.

Zaufaj innym

⭐⭐⭐⭐⭐
Christopher Szabat – ux/ui designer
Twój ebook otworzył mi głowę! Zacząłem zupełnie inaczej do tego podchodzić i zupełnie inaczej o tym myśleć. Dla mnie mega książka o ux writingu, mega wiedza. Naprawdę gdybym mógł jeszcze raz kupić to bym to zrobił. Kawał porządnej wiedzy w Twoich ebookach.

⭐⭐⭐⭐⭐
Milena Świętońska z Webwavecms.com
W ebooku znalazłam w nim przydatne wskazówki pod moje stanowisko, podoba mi się jego zwięzła formuła, konkretne przykłady bez lania wody, porównania przed i po.

⭐⭐⭐⭐⭐
Anna Antonowicz z UX Thinking
Kawał świetnej roboty. Twoje ebooki powinni wydrukować jako podręczniki dobrego UX na studia. Na Twoim miejscu uderzyłabym do kilku prywatnych uczelni które pootwierały właśnie przedmiot UX i UI i zaoferowała swoje książki na sprzedaż jako pomoc dydaktyczna z dobrymi praktykami.
Kto za tym stoi?
Znasz mnie lub możesz mnie poznać jako Rafał z przeprojektowani.pl. Jest to mój 3 ebook na temat projektowania. Tym razem przekażę Ci mnóstwo praktyki w zakresie projektowania słowem. Opowiem Ci o budowaniu zaangażowania i skutecznym motywowaniu użytkowników, dzięki dobrze napisanej mikrokopii.
Lektura tego ebooka odpowie między innymi na pytania:
- Jak pisać prostym i zrozumiałym językiem?
- Jak stworzyć swój własny, niepowtarzalny styl pisania?
- Jak pisać komunikaty o błędach, które zapobiegają porzucaniu użytkowników?
- Jak zminimalizować potrzebę wyświetlania komunikatów o błędach?
- Jak tekstem podnieść konwersję przycisków i linków?
- Kiedy warto i nie warto stosować humor?
- Jak pisać tekst pomocniczy i jak łagodzić obawy?
- Jak pisać zwięzłe i angażujące wiadomości?
- Jak puste stany mogą zmniejszyć współczynnik porzucenia?
- Jak kreatywnie wypełnić czas oczekiwania?
- Jaki napisać stronę 404?
- Jak stworzyć atrakcyjny zapis do newslettera?
- Jak zadbać o inkluzywność i dostępność tekstów?


Chcę pisać świetną mikrokopię!
Otrzymujesz ebooka + checklitę oraz kurs wideo.
330 stron wiedzy zamknięte w ebooku (pdf)
700 gotowych szablonów tekstów mikrokopii
1h nagrań wideo z różnymi ciekawymi case study

Potrzebuję tylko ebooka
Opcja dla osób, które nie potrzebują checklisty czy kursu wideo.
330 stron wiedzy zamknięte w ebooku (pdf)
700 gotowych szablonów tekstów mikrokopii
1h nagrań wideo z różnymi ciekawymi case study
Odpowiedzi na kilka dobrych pytań
Wiedza z tego zestawu przyda się wszystkim, którzy posiadają własne strony czy aplikacje, bez względu na ich poziom doświadczenia. Znajdziesz tu mnóstwo inspiracji na to jak opisywać elementy, z którymi styka się użytkownik poruszający się w Twoim projekcie.
W tym ebooku nie znajdziesz wiedzy, którą zawarłem w innych moich ebookach. Tutaj skupiam się w całości na budowaniu pozytywnych doświadczeń związanych z pisaniem tekstów.
Jednocześnie jeśli masz inne moje ebooki i odpowiada Ci to jak przekazuję wiedzę, to ten ebook też przypadnie Ci do gustu.
W ebooku przedstawię Ci wiele przykładów, które pomogą Ci zbudować dobry ux writing. Znajdziesz tu przykłady niepoprawnej i poprawnej mikrokopii wraz z wyjaśnieniem dlaczego pisać tak, a nie inaczej. Wszystko omówione na graficznych przykładach. Ebook w 90% dotyczy ux writingu, natomiast 10% zahacza o webwriting.
1. Wstęp
Copywriting a ux writing
Zanim zaczniesz pisać
Globalizacja tekstu
2. Ton w ux writingu
Projektowanie tonu
Język w interfejsie
Język w interfejsie
Humor
Ton nakierowany na markę
Ton konwersacyjny
Ton ekspresyjny
Ton instruktażowy
Jak dobierać słowa?
3. Jak czytają?
Nadmiarowość w tekstach
Przystosuj tekst do ludzi
Płeć w ux writingu
4. Ux writing na elementach
Rejestracja i logowania
Formularze
Newsletter
Newsletter
Formularz kontaktowy
Komunikaty wstęp
Komunikaty o błędzie
Komunikaty o sukcesie
Puste stany
Spis treści
Przyciski i linki
Strona 404
Loading
Wyszukiwarka
Inne: kontrolki, listy, checkboxy
5. Porady pisania
Motywowanie do działania
Pisanie i użyteczność
Łagodzenie obaw i podejrzeń
Mikrokopia i dostępność
Etykiety elementów
Porady wizualne
Kontrast w tekście
Cyfry i daty
1. Wstęp
Copywriting a ux writing
Zanim zaczniesz pisać
Globalizacja tekstu
2. Ton w ux writingu
Projektowanie tonu
Język w interfejsie
Język w interfejsie
Humor
Ton nakierowany na markę
Ton konwersacyjny
Ton ekspresyjny
Ton instruktażowy
Jak dobierać słowa?
3. Jak czytają?
Nadmiarowość w tekstach
Przystosuj tekst do ludzi
Płeć w ux writingu
4. Ux writing na elementach
Rejestracja i logowania
Formularze
Newsletter
Newsletter
Formularz kontaktowy
Komunikaty wstęp
Komunikaty o błędzie
Komunikaty o sukcesie
Puste stany
Spis treści
Przyciski i linki
Strona 404
Loading
Wyszukiwarka
Inne: kontrolki, listy, checkboxy
5. Porady pisania
Motywowanie do działania
Pisanie i użyteczność
Łagodzenie obaw i podejrzeń
Mikrokopia i dostępność
Etykiety elementów
Porady wizualne
Kontrast w tekście
Cyfry i daty
Tak, podaj dane do faktury w formularzu zamówienia.
Rafał Wróbel – autor ebooków na przeprojektowani. Twórca wszelkich treści projektowych na Instagramie, newsletterze czy YouTubie związanych z platformą “przeprojektowani”.
Wydawca kursów, projektant, właściciel Wydawnictwa Edugrafia.
Masz dwie opcje do wyboru:
– szybka płatność Payu
– tradycyjny przelew na konto
Ebook po zakupie i płatności przyjdzie do pobrania na Twojego maila.
Pytaj śmiało na kontakt@edugrafia.pl