Zamień checkout
Dowiedz się, co blokuje klientów tuż przed zakupem i jak małe poprawki podnoszą sprzedaż bez większego budżetu.

Jeśli checkout nie działa, reklamy idą na marne
Możesz inwestować w SEO, reklamy i social media, ale jeśli klient rezygnuje w koszyku, tracisz pieniądze. To pieniądze, które już były na stole, ale odpłynęły, bo koszyk i checkout okazał się przeszkodą.
Z ebookiem:
W pakiecie więcej treści, mniej wydatków
Zestaw ebooków
Zakupy z przyjemnością
Zamówienie na ostatniej prostej
Oszczędzasz 29 zł
Zestaw ebooków
Formularze, które ludzie chcą…
Zamówienie na ostatniej prostej
Oszczędzasz 29 zł
Zestaw ebooków
Sztuka UX bez tarcia
Zamówienie na ostatniej prostej
Oszczędzasz 29 zł
Zestaw ebooków
Marketing oparty o badania
Zamówienie na ostatniej prostej
Oszczędzasz 29 zł
Zestaw ebooków
Członkowie przeprojektowani PRO
otrzymują ebooka za darmo
Jak usuwać blokady w koszyku i kasie?
To praktyczny e-book dla właścicieli e-commerce. Zamiast teoretyzować, pokazuje:
- najczęstsze błędy w koszyku i checkoutcie (na przykładach prawdziwych sklepów),
- psychologiczne mechanizmy, które stoją za decyzją „Kup teraz”,
- gotowe rozwiązania do wdrożenia na stronie zamówienia i koszyku.
Ten przewodnik to instrukcja obsługi, coś na wzór audytu, dla miejsca, gdzie rozgrywa się najważniejsza batalia o sprzedaż.


Nie pozwól, by klienci uciekali, gdy masz ich w koszyku
Po wdrożeniu wskazówek z ebooka:
- klienci kończą zakupy zamiast porzucać koszyki,
- wzrost przychodów bez dodatkowych reklam,
- checkout, któremu ludzie ufają,
- większa średnia wartość koszyka.
Odkładasz optymalizację? Klienci odkładają zakup
Konkurencja nie śpi i jeśli Ty nie ułatwisz zakupów, zrobi to ktoś inny. Każdego dnia tracisz klientów, którzy mogli zostać z Tobą na dłużej.
Im szybciej usuniesz przeszkody, tym szybciej zobaczysz efekt w przychodach.
Wprowadź zmiany, które przekładają się na Twój zysk.

Co znajdziesz w środku?
Ten ebook zawiera mnóstwo trików o tym, jak zrobić z koszyka i checkoutu najskuteczniejszy fragment sklepu.
Kto za tym stoi?
Rafał Wróbel – projektant, twórca Przeprojektowani.pl
Tworząc audyty w e-commerce, zauważyłem jedną prawidłowość: dużo pieniędzy sklepy tracą w koszyku i kasie.
Dlatego powstał te ebook. Zebrałem w niej doświadczenie z projektów prawdziwych sklepów, badań , a także własnych testów. Efektem jest przewodnik, który pokaże Ci:
- jak usuwać tarcia, które zniechęcają klientów,
- jak prowadzić użytkownika tak, by dokończył zakup,
- jak zwiększać wartość koszyka bez agresywnej sprzedaży.



Ebook + dostęp do przeprojektowani PRO
Członkowie przeprojektowani PRO otrzymują ebooka za darmo. Dostęp daje Ci dodatkowe 80+ testów, trików i strategii. Zobacz co wchodzi w skład dostępu.

Zestaw ebooków za 179 zł
Kupujesz zestaw składający się na dwa ebooki, które świetnie się uzupełniają. Taniej o 29 zł
Odpowiedzi na kilka dobrych pytań
Dla właścicieli e-commerce, osób rozwijających sklepy internetowe oraz agencji, które chcą zwiększać skuteczność działań swoich klientów.
To właśnie w mniejszych sklepach każda poprawa w koszyku i checkout potrafi zrobić największą różnicę. Materiał jest tak przygotowany, że bez problemu wdrożysz rozwiązania niezależnie od wielkości biznesu.
Nie. Ebook jest napisany prostym językiem i oparty na przykładach. Nie potrzebujesz specjalistycznego doświadczenia, żeby skorzystać z gotowych wskazówek.
To zależy. Dostajesz konkretne rozwiązania krok po kroku. Niektóre zmiany są bardzo łatwe i każdy wdroży je samodzielnie. Inne zmiany będą wymagały przekazania wytycznych do programisty Twojego sklepu.
Wydanie jest tylko w formie ebooka.
Wprowadzenie
Wstęp
3 najczęstsze błędy sklepów, zanim produkt trafi do koszyka
Psychologia decyzji w checkout
Najczęstsze obawy w checkout i jak je zneutralizować?
Efekt szybszego domknięcia
Efekt tarcia, czyli drobne przeszkody, które zabijają sprzedaż
Formularze, które nie frustrują
Jak skrócić i uprościć formularz?
Elastyczność pól
Czy kupon rabatowy to pomocnik czy przeszkoda?
Jak powinna wyglądać walidacja w formularzu?
Kilka detali, które ulepszą formularz zamówienia
Jak uratować płatność przy błędzie „odrzucona karta”?
Jak powinien wyglądać koszyk i strona zamówienia?
Jak prezentować opcje, żeby klienci wybierali szybciej?
Co daje kontrast i dlaczego to ważny element UI w koszyku?
Informacja zwrotna po dodaniu do koszyka
Kilka porad dotyczących wyglądu koszyka
Jak stworzyć spójne doświadczenie zakupowe?
Jeden etap czy kilka?
Miejsce na przycisk „Złóż zamówienie”
Dodatkowe przychody na ostatnim etapie
Cross-selling i up selling
Częsty problem cross-sellingu w koszyku
Jakie produkty sugerować?
Grywalizacja w procesie zamówienia
Jak zwiększać średnią wartość zamówienia bez agresywnej sprzedaży?
Ta zmiana w koszyku wystrzeli Twój biznes?
Jak ograniczyć liczbę zwrotów?
Tak, podaj dane do faktury w formularzu zamówienia.
Rafał Wróbel – autor ebooków na przeprojektowani. Twórca wszelkich treści projektowych na Instagramie, newsletterze czy YouTubie związanych z platformą “przeprojektowani”.
Wydawca kursów, projektant, właściciel wydawnictwa edugrafia.
Masz dwie opcje do wyboru:
– szybka płatność payu
– tradycyjny przelew na konto
Ebook po zakupie i płatności przyjdzie do pobrania na Twojego maila.
Pytaj śmiało na kontakt@edugrafia.pl










