KSIĄŻKA JAK PROJEKTOWAĆ…
Formularze, które ludzie chcą wypełniać
Łatwe, przyjemne, konwertujące.
Takie mogą być Twoje formularze.
Pobierz demo ebooka. Zobacz 10 prostych kroków na ulepszenie formularza, nawet bez znajomości projektowania i programowania.
To 312 stron konkretnej wiedzy
Zalety dobrych formularzy:
Jeśli jeszcze się zastanawiasz po co zadbać o detale formularza, to…
…musisz wiedzieć, że według badań:
- usunięcie jednego pola może zwiększyć współczynnik wypełnienia formularza aż o 25%,
- podział dłuższego formularza na wiele etapów może zwiększyć konwersję o 300%.


Czy możesz sobie pozwolić na to, aby użytkownicy porzucili Twój formularz?
Projektowanie formularzy to duże wyzwanie. Niezależnie od tego, czy pracujesz nad prostym formularzem kontaktowym, ankietą czy formularzem wieloetapowym, UX zawsze jest wyzwaniem.
Tak być nie musi.
Ta książka przeprowadzi Cię przez każdy etap projektowania doskonałego formularza.
Dowiesz się jak odczarować nijakie formularze na takie, które są intuicyjne, dostępne i przyjazne dla użytkowników. I konwertują.
Formularz jako element tarcia? Tak być nie musi!
Formularze są nudne. Zgadzam się. Nie są przyjemne w projektowaniu, a jeszcze bardziej w wypełnianiu.
Formularze to praca. A ludzie nie lubią pracować.
Jednak aby ktoś mógł zostać klientem, musi najpierw przejść przez formularz, który może być tym, co powstrzymuje płacących klientów przed wypróbowaniem Twojego produktu.
W książce pokażę Ci jak nakłonić użytkownika do poświęcenia czasu i wysiłku potrzebnego na wypełnienie formularza.

Co znajdziesz w książce?
Jeśli nie jest Ci obojętnie z której strony umieścić przycisk, jak wyrównać etykiety, czy jak zoptymalizować formularz w kasie – to ta książka jest dla Ciebie.
Poznaj sekrety konwertujących formularzy
Kto za tym stoi?
Możesz znać mnie jako Rafał Wróbel z przeprojektowani.pl
Analizując ponad 100 różnych stron nie spodziewałem się, że odkryję tak fascynujące i zaskakujące techniki projektowania, które odmienią sposób w jaki od dziś tworzę formularze.
Postanowiłem zebrać je w całość. I tym sposobem powstała pierwsza w Polsce książka na temat projektowania formularzy internetowych.

Oni już przeczytali:

Ebook + checklista 119 zł
Książkę warto mieć zawsze pod ręką. Otwórz ją na dowolnej stronie, a posłuży jako punkt odniesienia przy projektowaniu. Do tego otrzymujesz checklistę z 76 punktami do szybkiego przetestowania formularza.
Książka drukowana 139 zł
Twarda, zszywana okładka i grube kartki tworzą świetną jakość. Format b5. Idealna jako prezent. Wysyłka paczkomatem w cenie. Do tego otrzymujesz checklistę z 76 punktami do szybkiego przetestowania formularza oraz wersję ebooka w pdf.

Zestaw ebooków za 189 zł:
tarcie + formularze
Kupujesz zestaw składający się na dwa ebooki, które świetnie się uzupełniają. Taniej o 49 zł
Odpowiedzi na kilka dobrych pytań
Książka będzie idealna dla twórców stron i aplikacji na różnych poziomach umiejętności, którym nie jest obojętne to, jak czuje się użytkownik w ich projekcie. Porady w książce, to głównie wiedza z zakresu UX, ale znajdziesz tam też kilka trików UI.
Tak, ponieważ triki napisane są prostym językiem, dzięki temu zrozumie je każdy, bez względu na poziom wiedzy.
Tak, ponieważ oprócz podstaw znajdziesz tam też tematy, które mogą Cię zaskoczyć. Przedstawiam tam również swoje przemyślenia, z którymi możesz się zgodzić lub nie.
Tak, ponieważ większość trików możesz wdrożyć samodzielnie, bez znajomości projektowania czy programowania.
Tak, ponieważ ulepszając formularz, tworzysz szybszy i przyjazny przepływ przez najtrudniejszy etap, dzielący klienta od zakupu czy kontaktu. Formularz często jest hamulcem na drodze do konwersji. Książka pokaże Ci jak to zmienić.
Tak, jest to dobrze wydrukowana książka z grubą, satynową okładką i dobrą gramaturą stron. Nie oszczędzałem na druku, więc książką może być dobrym prezentem dla osoby, która projektuje lub jest związana z branżą e-marketingu czy programowania.
1. Wprowadzenie
2. Fundamenty
– Anatomia formularza
– Stany pól
– Daj wyraźny sygnał
– Grupowanie pól
– Jedna kolumna
– Struktura
– Etapy
– Dwustopniowe logowanie
– Ostatni przycisk
– Stopniowe zaangażowanie
– Zweryfikuj dane
– Rozwijane listy
– Suwaki
– Wizualna dynamika
– Wyrównanie etykiet
– Wyrównanie checkboxy
– Checkboxy porady
– Wygląd pola
– Wysokość i szerokość pola
– Odległość etykiety od pola
– Zapamiętaj to
– Nie czyść danych
– Pokaż sukces
– Wymagane i opcjonalne pola
– Ogranicz pisanie
3. Tworzenie użytecznych pól
– Pokaż flagę
– Pole data
– Pole czas
– Pole kupon
– Pole wgrywania plików
– Przycisk wgrywania
– Optymalizacja formularza w kasie
– Bezpieczeństwo
– Powiedz co dalej
– Pole numer karty
– Pole numer konta
– Scalenie pól
– Pułapki scalonych pól
– Podwójne pytanie
– Zapamiętaj mnie
– Przypomnij hasło
– Wyszukiwarka
– Autosugestie
– Nie rozdzielaj
– Autouzupełnianie
– Logowanie społecznościowe
– Jak ulepszyć zakładanie konta
– Moc opcji domyślnych
– Zrób to za użytkownika
– Automatyczne dane
– Automatyczna nazwa ulicy
– Selektor ilości
– Niecodzienne ulepszenie formularza
– Z jakiej strony przycisk
– Dynamiczna etykieta
4. UX writing
– Proste komunikaty
– Nie powtarzaj
– Etykiety i symbole zastępcze
– Kiedy stosować symbole zastępcze
– Ikony w polach
– Tekst łagodzący obawy
– Formularz zakładania konta i logowania
5. Dostępność formularzy
– Fundamenty dostępności
– Etykiety i symbole zastępcze
– Captcha
– Ułatwiaj kopiowanie
– Miejsce na instrukcje
– Możliwości wyboru
– Nie każ myśleć
– Pytania otwarte
6. Walidacja formularzy
– Gdzie wyświetlić informację o błędzie
– Limit znaków
– Dokładne dane
– Zapobieganie błędom
– Zachowanie formularza na błąd
– Nie usuwaj danych
– Walidacja – kiedy
– Pozytywne błędy
– Walidacja numerów
– Walidacja adaptacyjna
– Walidacja i ostrzeżenie
7. Projektowanie mobilne
– Cele dotykowe
– Wizualizacja danych
– Możliwości mobilne
– Klawiatura mobilna
Tak, podaj dane do faktury w formularzu zamówienia.
Rafał Wróbel – autor ebooków na przeprojektowani. Twórca wszelkich treści projektowych na Instagramie, newsletterze czy YouTubie związanych z platformą “przeprojektowani”.
Wydawca kursów, projektant, właściciel wydawnictwa edugrafia.
Masz dwie opcje do wyboru:
– szybka płatność payu
– tradycyjny przelew na konto
Ebook po zakupie i płatności przyjdzie do pobrania na Twojego maila.
Pytaj śmiało na kontakt@edugrafia.pl