DUŻO UX, TROCHĘ CRO, NIECO MNIEJ UI, CZYLI…
Zakupy z przyjemnością
UX w e-commerce
Przewodnik, który pokaże Ci, jak projektować lepsze doświadczenia zakupowe, dzięki którym klienci zakochają się w korzystaniu z Twojego sklepu.
Pobierz demo ebooka. Dodatkowo wyślę Ci kilka ciekawych trików projektowych w temacie UX sklepu.
To 285 stron konkretnej wiedzy

Dlaczego UX w e-commerce jest tak ważne?
Pamiętaj, że zły UX może być kosztowny.
Potwierdza to szereg badań, według których:
18% klientów jest zniechęconych zbyt długim i skomplikowanym procesem realizacji transakcji.
Co warte podkreślenia prawie 1 na 5 kupujących porzuciło koszyk ze względu na zbyt skomplikowany proces realizacji transakcji, za co często odpowiada źle zaprojektowana strona koszyka i kasy.


Masz sklep, który przyciąga odwiedzających, ale nie zamienia ich w płacących klientów?
Sprzedaż nie osiąga oczekiwanych wyników? A może po prostu czujesz, że Twój projekt e-commerce może być lepiej dopracowany?
Klienci, którzy spotykają się z trudnościami podczas zakupów, szybko opuszczają sklep i wybierają konkurencję. Nie pozwól, by niewłaściwe doświadczenia stanowiły przeszkodę na drodze do sukcesu Twojego biznesu.
Ta książka poprowadzi Cię krok po kroku przez całą ścieżkę e-commerce.
Nauczysz się identyfikować potrzeby i oczekiwania swoich klientów.
Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące projektowania intuicyjnej nawigacji.
Dowiesz się, jak zoptymalizować proces zakupowy i skrócić przejście przez stronę zamówienia.
Odkryjesz, jak wykorzystać techniki psychologiczne, aby zwiększyć konwersję i sprzedaż.

Co znajdziesz w książce?
Znajdziesz tu mnóstwo praktycznych wskazówek opartych na doświadczeniu oraz danych z testów użyteczności. Odkryj, co naprawdę działa w rzeczywistości, a nie w teorii.
Kluczowe strategie UX dla Twojego sklepu
Kto za tym stoi?
Hej, z tej strony Rafał Wróbel z przeprojektowani.pl
Jako aktywny użytkownik internetu większość zakupów robię online. Natomiast jako projektant często zastanawiam się, dlaczego niektóre sklepy przyciągają mnie jak magnes, podczas gdy inne tracą na etapie pierwszego kliknięcia?
Sekret tkwi w UX – kluczowym czynniku determinującym, czy zakupy online będą przyjemnością czy frustracją.
Zebrałem je w całość i tak o to powstała ta książka.

Oni już przeczytali:

Ebook 119 zł
Książka pełna konkretnych przykładów i case studies, które ilustrują skuteczność zastosowania zasad UX w praktyce.

Zestaw ebooków za 189 zł:
e-commerce + formularze
Kupujesz zestaw składający się na dwa ebooki, które świetnie się uzupełniają. Taniej o 49 zł
Odpowiedzi na kilka dobrych pytań
Książka jest przeznaczona dla właścicieli firm, menedżerów eCommerce, marketerów, twórców stron internetowych, projektantów UX i wszystkich innych osób zajmujących się tworzeniem sklepu internetowego lub zarządzaniem nim, którzy chcą poprawić swoje doświadczenie użytkownika i zwiększyć sprzedaż.
Tak, ponieważ triki napisane są prostym językiem, dzięki temu zrozumie je każdy, bez względu na poziom wiedzy.
Tak, ponieważ oprócz podstaw znajdziesz tam też tematy, które mogą Cię zaskoczyć. Przedstawiam tam również swoje przemyślenia, z którymi możesz się zgodzić lub nie.
Tak, ponieważ większość trików możesz wdrożyć samodzielnie, bez znajomości projektowania czy programowania.
Większa konwersja, wyższa średnia wartość zamówienia, mniejsze wskaźniki rezygnacji z koszyka, poprawa wizerunku marki, to tylko niektóre korzyści wdrożenia porad zawartych w tej książce.
Tak, jest to dobrze wydrukowana książka z grubą, satynową okładką i dobrą gramaturą stron. Nie oszczędzałem na druku, więc książką może być dobrym prezentem dla osoby, która projektuje lub jest związana z branżą e-marketingu czy programowania.
1. Wstęp
– Statystyki porzuceń zamówienia
– Elementy, które musi posiadać strona główna
– Częste błędy stron głównych
2. Nawigacja
– Kontrola i swoboda
– Jak powinien zachować się przycisk “Wstecz”?
– Edycja danych na stronie zamówienia
– Nawigacja okruszkowa
– Nawigacja okruszkowa mobilnie
– Gdzie jest użytkownik?
– Pokaż linki
– Filtry
– Jakie filtry powinny znaleźć się w sklepie?
– Filtrowanie w locie czy po zatwierdzeniu?
– Łączenie atrybutów
– Ważne filtry
– Łączenie filtrów
– Sztuka sortowania w sklepie
– Nazwy sortowania
– Kolejność alfabetyczna w menu
– Poziomo czy pionowo – lista produktów
– Karuzele tak czy nie?
– Slajdery tak czy nie?
– Alternatywy dla slajderów
– Paginacja, wczytaj więcej, nieskończone przewijanie.
– Sposób na idealna paginację
– Wyszukiwarka
– Autosugestie
– Nie rozdzielaj
– Dobre wzorce wyszukiwarki
– Wyszukiwarka porady
– Historia wyszukiwania – czy warto?
– Częste problemy w nawigacji
– Problemy z menu
– Jak to jest z tymi okienkami?
3. Strona kategorii
– Jak zbudować drzewko kategorii?
– Wyszukiwanie w kategorii
– Wyświetl atrybuty
– Co powinno znaleźć się na karcie produktu?
– Efekt rekomendacji
– Zmiana zdjęcia podczas przeglądania
– Podgląd produktu – kiedy nie warto?
– Jak wdrożyć funkcję porównania?
– Porównanie – porady
– Porównanie – spójność
– Plakietki
– Ile produktów wyświetlić?
– Niejasne obszary trafień
4. Strona produktu
– Ogólne porady
– Opinie
– Jak powinna zachować się galeria?
– Koszyk czy lista życzeń?
– Zapisz na później vs koszyk
– Lepkie paski
– Data dostawy czy wysyłki?
– Darmowa wysyłka i zwroty
– Zdjęcia
– Czy rozmiar zdjęcia wpływa na konwersję?
– Widok produktu mobilnie
– Przycisk na dole czy na górze tabeli cenowej?
5. Strona zamówienia
– Trochę marketingu i statystyk
– Pozostać w koszyku czy na stronie produktu?
– Dodaj do koszyka – pokaż moment
– Problem ze statycznym przyciskiem
– Optymalizacja koszyka
– Zapamiętaj dane
– Koszt dostawy
– Walidacja numerów
– Pole kod kuponu
– Ikony płatności i dostawy
– Jak sklepy skracają proces zamówienia?
– One Click czyli zakup jednym kliknięciem
– Efekt uzupełnienia
– Stopniowe zaangażowanie
– Strona zamówienia – dzielić na etapy?
– Czy z koszyka usunąć nagłówek i stopkę?
6. Bonus
– Jak na szybko przetestować sklep?
– Przykłady ciekawej mikrokopii w sklepie
– Zwroty
Tak, podaj dane do faktury w formularzu zamówienia.
Rafał Wróbel – autor ebooków na przeprojektowani. Twórca wszelkich treści projektowych na Instagramie, newsletterze czy YouTubie związanych z platformą “przeprojektowani”.
Wydawca kursów, projektant, właściciel wydawnictwa edugrafia.
Masz dwie opcje do wyboru:
– szybka płatność payu
– tradycyjny przelew na konto
Ebook po zakupie i płatności przyjdzie do pobrania na Twojego maila.
Pytaj śmiało na kontakt@edugrafia.pl