NEUROMARKETING + UX + CRO

Marketing, który działa
decyzje oparte o badania

Poznaj książkę, która pokazuje, jak podejmować lepsze decyzje dzięki danym, testom i psychologii. Tylko to, co wpływa na sprzedaż, UX i konwersję.

To 230 stron konkretnej wiedzy

Pobierz demo ebooka tutaj (pdf)

Możesz też poniżej odebrać dodatkową poradę, niepublikowaną w książce.⤵️


.

Co jeśli da się:

done

Podejmować decyzje marketingowe oparte na faktach, nie przeczuciach.

done

Projektować kampanie, landing page’e, oferty sprzedażowe, e-maile bez “wydaje mi się, że to zadziała”.

done

Przewidywać reakcje klientów jeszcze zanim przeanalizują i klikną.

To właśnie daje neuromarketing, który pomaga zrozumieć, co działa na poziomie decyzji. W tej książce zebrałem konkretne badania z obszarów marketingu, UX, UI, CRO, e-mail marketingu, negocjacji, technik cenowych i cold callingu.

Chcesz lepszych wyników? Zaufaj danym

 Nie ma tu teorii oderwanej od rzeczywistości

Pamiętaj, że w marketingu i projektowaniu nie da się wszystkiego przewidzieć i wyliczyć co do milimetra.

Ale da się działać mądrzej, jeśli wiesz, czego szukasz i umiesz to zbadać. To, co wcześniej było znakiem zapytania, staje się świadomym wyborem.

Każdy rozdział oparty na rzeczywistych testach, eksperymentach i publikacjach naukowych (m.in. Shopify, Nielsen, CXL, ResearchGate, Journal of Marketing Research).

Intuicja to dobry start. Ale skuteczność zaczyna się od danych

Ta książka to praktyczny przewodnik po tym, co naprawdę działa, od tekstów, grafik, zdjęć, układów, przez ceny i e-maile, po zimne telefony, techniki perswazji i negocjacje.

Techniki oparte na analizie dziesiątek testów UX, marketingu, e-commerce, sprzedaży i negocjacji.

Zamiast kolejnej teorii, dostajesz konkretne testy, obserwacje i pułapki, w które codziennie wpadasz Ty (albo Twoi klienci).

Dowiedz się, co naprawdę wpływa na konwersję. Zacznij podejmować decyzje, które mają sens.

Zgadywanie kosztuje. Przestań strzelać w ciemno

Ten e-book zada Ci kilka niewygodnych pytań:

• czy warto używać timera na stronie,
• czy „-10%” brzmi lepiej niż „10 zł”,
• co zrobić, by zwiększyć kliknięcia w e-mailu,
• co mają czerwone trampki do marketingu,
• czy warto pisać kursywą,
• jak często pokazywać reklamę,
• czy warto tworzyć selfie z produktem,
• czy warto stosować zdjęcia pięknych kobiet,
• czy ręce w reklamie zwiększają chęć zakupu,
• czy gratisy zawsze działają,
• jak ograniczyć zwroty w e-commerce,
• czy zawsze warto dać za darmo okres testowy,
• jak ceną zwiększyć sprzedaż wielopaków.

…oraz dziesiątki innych, które zwiększa konwersję.

Co znajdziesz w książce?

To zestaw sprawdzonych testów i strategii. Znajdziesz tu konkretne testy i przykłady z prawdziwych kampanii jak Doritos, Ikea, Allegro, Booking. Zamiast kolejnej teorii, dostajesz konkretne testy, które działają – choć czasem są absurdalne.

Treść na stronie

  • Czy ściana tekstu naprawdę szkodzi konwersji?
  • Czy kursywa zniechęca do czytania?
  • Pokazywać pracowników na stronie?
  • Czy liczy się urządzenie, z którego piszesz recenzję?
  • Lepiej pisać w czasie teraźniejszym czy przeszłym?
  • Emoji – dodają charakteru czy odbierają powagę?
  • Bestseller czy ulubione?
  • Co brzmi lepiej: „limitowana edycja” czy „bestseller”?

Przechwytywanie leadów

  • Jak odzyskać użytkownika, który zamknął popup?
  • Czy odliczanie czasu naprawdę działa?
  • Co zmienia kolor i tekst przycisku?
  • Dlaczego ludzie nie lubią, gdy mówisz im, co mają robić?
  • Jak często pokazywać reklamę, żeby zapadła w pamięć?

Grafika, zdjęcia, wideo

  • Jak zdjęcia mogą zwiększać konwersję?
  • Czy logo partnerów powinno być czarno-białe?
  • Co pokazuje, że produkt działa?
  • Jak kolory i kąty zdjęcia wpływają na decyzje zakupowe?
  • Czy selfie z produktem działa lepiej niż idealna fotka?
  • Pokazywać ludzi czy nie? I czy piękni ludzie sprzedają lepiej?
  • Gdzie umieścić logo na opakowaniu?
  • Jak wywołać emocję, która przekonuje do zakupu?
  • Czy ręce w kadrze pomagają w decyzji zakupowej?
  • Czy piękne kobiety na zdjęciach sprzedają skuteczniej?
  • Produkt na białym tle czy w naturalnym otoczeniu?

Zimne telefony

  • Jak skutecznie otworzyć rozmowę?
  • Jak zaczynać i kończyć rozmowę, by coś z niej wynikło?
  • Czy zostawiać wiadomości głosowe?
  • Kiedy “jak się masz?” działa, a kiedy szkodzi?

Nawigacja

  • Czy warto pokazywać kategorie na górze?
  • Czy ramka wokół produktu może zwiększyć sprzedaż?
  • Menu hamburgera czy linki do kategorii?

Growth hacking

  • Czy warto wspominać o konkurencji?
  • Czy programy poleceń naprawdę działają?
  • Dlaczego czerwone trampki do garnituru przyciągają uwagę?
  • Czy lojalny klient to ten, który kupi coś nowego?
  • Jak działa iluzja postępu i jak ją wykorzystać?
  • Jak nazwa produktu wpływa na jego postrzeganie?
  • Dlaczego drobna przysługa zwiększa sprzedaż?
  • Czy natychmiastowe nagrody działają?
  • Jakie marki budują głębsze relacje?
  • Czy chwalenie innych działa?

Negocjacje i sprzedaż

  • Czy slajdy nadal sprzedają?
  • Kiedy „przepraszam” działa na korzyść?
  • Ile powinno trwać spotkanie sprzedażowe?
  • Jakie słowa wpływają na decyzje zakupowe?
  • Czemu sklepy dają darmowe zwroty mimo strat?
  • Po co oferować długą gwarancję?
  • Czy gratis zawsze się opłaca?
  • Technika niedoboru – czasowa czy limitowana?
  • Jak ograniczyć zwroty i zatrzymać klienta?

Psychologia cen

  • Jak mówić o zniżkach, żeby zwiększyć sprzedaż?
  • Procent oszczędności czy kwota?
  • 10% czy 13% – który rabat przekonuje mocniej?
  • Ludzie szukają rabatów w Google. Jak temu zaradzić?
  • Kiedy pokazać kupon – wcześniej czy przy zamówieniu?
  • Cena katalogowa czy aktualna?
  • Czy darmowy trial zawsze się opłaca?
  • Co działa lepiej niż promocja?
  • Jaki font najlepiej komunikuje obniżkę?
  • Ile opcji to już za dużo?
  • Końcówka ,99 – czy to dalej działa?
  • Dlaczego promocje czasem irytują?
  • Zwrot na kartę podarunkową – dlaczego?
  • „Dwa w cenie jednego” kontra „50% zniżki”?
  • Jak ceną zwiększyć sprzedaż wielopaków?
  • Czy tańszy produkt wpływa na postrzeganie innych?

E-mail marketing

  • Czy e-mail z przeprosinami to dobry pomysł?
  • Jak szybko odpowiadać, żeby zwiększyć konwersję?
  • Negocjować cenę przez maila – czy warto?
  • Czy emoji w temacie maila działają?
  • Domykać sprzedaż samemu czy zespołowo?
  • Wyrównywać tekst do lewej czy wyśrodkować?

Nie trać budżetu na domysły

Kto za tym stoi?

Rafał Wróbel – projektant, twórca Przeprojektowani.pl

Coraz więcej decyzji marketingowych i projektowych opiera się na badaniach i testach, a nie na przeczuciach.

I słusznie. Bo nawet najlepszy pomysł nie zadziała, jeśli nie odpowiada na prawdziwe potrzeby ludzi.

Ta książka to zbiór konkretnych wniosków z badań, które pokazują, co faktycznie działa i dlaczego. Bez teorii, bez banałów. Skupię się na konkretnych wnioskach, które zebrałem analizując setki różnych testów A/B.

Ebook 89 zł

To nie e-book. To marketingowo-projektowy zimny prysznic

done

230 stron badań, testów i strategii w pdf

done

Pytania i odpowiedzi, które zmienią Twój sposób projektowania

done

Testy i case study, które burzą intuicję

done

UX, psychologia i sprzedaż bez ściemy

done

UX, CRO, neuromarketing, negocjacje

done

Techniki cenowe, E-mail marketing, Cold calling

done

Dla każdego poziomu zaawansowania

Ebook + dostęp do przeprojektowani PRO

Członkowie przeprojektowani PRO otrzymują ebooka za darmo. Dostęp daje Ci dodatkowe 80+ testów, trików i strategii. Zobacz co wchodzi w skład dostępu.

done

Dostęp do bazy pewnestrategie.pl – streszczenia testów A/B znanych firm.

done

Dostęp do copycards.pl – nie trać czasu na tworzenie mikrotreści.

done

Archiwum newslettera. Wszystkie wydania od 2012 roku dostępne w jednym miejscu

done

Ebook: Marketing, który działa. Decyzje oparte o badania

Zestaw ebooków za 169 zł:
decyzje + e-commerce

Kupujesz zestaw składający się na dwa ebooki, które świetnie się uzupełniają. Taniej o 39 zł

done

Razem 515 stron wiedzy o projektowaniu w pdf

done

Połączysz wiedzę o UX dla sklepów z testami A/B

done

Ebook: Zakupy z przyjemnością. UX w e-commerce

done

Ebook: Marketing, który działa. Decyzje oparte o badania

done

Rozwiązywanie wyzwań projektowo–marketingowych

Odpowiedzi na kilka dobrych pytań

Jeśli odpowiadasz za konwersję, UX, marketing, strategię produktu, sprzedaż, ta książka pomoże Ci lepiej rozumieć zachowania użytkowników i dostosować do nich rozwiązania.

Prowadzisz biznes, piszesz teksty, a może sprzedajesz? Zajmujesz się marketingiem, negocjacjami? wykorzystujesz w swojej pracy e-mail marketing, a może interesują Cię metody na skuteczne rozmowy telefoniczne? 

Testy i decyzje poparte badaniami pomagają szybciej dojść do rozwiązań, które faktycznie działają, bez marnowania budżetu na pomysły, które tylko „ładnie wyglądają”.

W książce znajdziesz konkretne decyzje, które w testach A/B zwiększały konwersję, podnosiły ceny bez utraty sprzedaży, poprawiały skuteczność maili i kampanii reklamowych. To nie są rozważania, lecz realne przykłady, które możesz dopasować do własnego biznesu lub pracy dla klientów. Nawet kilka dobrze zastosowanych rozdziałów może dać zwrot większy niż koszt książki.

Wydanie jest tylko w formie ebooka.

1. Wstęp

2. Treść, teksty (9)
– Marketing tożsamości (10)
– Czy “zbite” ściany tekstowe wpływają na konwersję? (13)
– Czy warto pisać kursywą? (16)
– Czy reklamy naprawdę psują nam internet? (18)
– Czy warto pokazać pracowników na stronie? (19)
– Czy ma znaczenie, na jakim urządzeniu napisana jest recenzja? (21)
– Czas przeszły czy teraźniejszy? (23)
– Czy warto stosować emoji w tekstach? (25)
– Bestseller czy ulubione produkty? (27)
– Limitowana Edycja czy Bestseller? (29)

3. Przechwytywanie leadów (33)
– Jak odzyskać użytkownika, który nie jest zainteresowany ofertą z popupa? (34)
– Czy warto dodać licznik odmierzający czas promocji? (37)
– Prosty trik z przyciskiem akcji (39)
– Ludzie nie lubią, gdy marka mówi im, co mają robić (41)
– Jak często pokazywać reklamę, żeby naprawdę zapadła w pamięć? I jak nie przesadzić? (44)

4. Grafika, zdjęcia, wideo (47)
– Czy to dla mnie? (48)
– Logo partnerów czarno białe czy kolorowe? (51)
– Efekt na zdjęciu, który zwiększy ciekawość i chęć zakupu (53)
– Masz wrażenie, że ktoś Cię obserwuje? (56)
– Pokazuj zdjęcie innych klientów w reklamach (58)
– Logo na górze czy na dole opakowania? (60)
– Jak sensoryczne obrazy produktów zwiększają zaangażowanie i sprzedaż? (61)
– Nasycone kolory czy wyblakłe? (64)
– Obrazy powiększone czy oddalone? (67)
– Warstwowe obrazy produktów (70)
– Chcesz, żeby klient uwierzył, że produkt działa? Spraw, żeby coś poczuł (73)
– Ujęcia od góry czy od dołu? (76)
– Jak wielkość zdjęcia produktu wpływa na to, jak go odbieramy? (78)
– Selfie z produktem – czy wpływają na decyzje? (81)
– Czy pokazywać ludzi na zdjęciach produktów? (84)
– Czy warto stosować zdjęcia pięknych kobiet? (87)
– Produkt na białym tle czy na rzeczywistym? (91)
– Czy ręce w reklamie zwiększają chęć zakupu? (94)

5. Zimne telefony (97)
– Czy to dobry moment na rozmowę? (98)
– Jak się masz? (99)
– Czy my się znamy? (100)
– Powód mojego telefonu jest taki, że… (102)
– Czy zostawiać wiadomości głosowe? (104)
– Jak warto zaczynać i kończyć rozmowę? (106)

6. Nawigacja (107)
– Czy warto pokazać kategorie na górze produktów? (108)
– Czy ramka wokół produktu zwiększa sprzedaż? (112)
– Linki do kategorii zamiast menu hamburgera (115)

7. Techniki psychologiczne (119)
– Wzmianki o konkurencji jako sygnał zakupowy (120)
– Czy programy poleceń faktycznie mają sens? (121)
– Jak postrzegane są czerwone trampki do garnituru, czyli jak ekscentryzm wpływa na marketing (123)
– Nie każdy lojalny klient to fan marki – jak skutecznie robić cross-selling? (126)
– Iluzja pracy (129)
– Chcesz, żeby klient zrobił więcej? Pokaż mu, że zaczął (131)
– Dlaczego farby nazywają się „słodkie toffi” zamiast po prostu „Pomarańczowy”? (134)
– Mała przysługa, duża sprzedaż (136)
– Dlaczego natychmiastowe nagrody potrafią zatrzymać klientów na dłużej? (140)
– Dlaczego bardziej kochamy marki, z których korzystamy razem? (143)
– Marketing oparty o pochwałach (147)

8. Negocjacje, sprzedaż (149)
– Czy warto sprzedawać za pomocą slajdów? (150)
– Kiedy “przepraszam” pomaga, a kiedy szkodzi? (152)
– Ile powinno trwać spotkanie sprzedażowe? (155)
– Jakie słowa zwiększą współczynnik sprzedaży? (158)
– Dlaczego sklepy oferują darmowe zwroty, mimo że na tym tracą? (162)
– Dlaczego oferować długie gwarancje na produkt? (164)
– Dodatki, gratisy – czy zawsze warto je dodawać? (166)
– Technika niedoboru: czasowa czy limitowana? (170)
– Masz problem ze zwrotami? Jest prosty sposób, żeby klienci jednak zatrzymali produkt (173)

9. Psychologia cen (177)
– Jak napisać informację o zniżce? (178)
– Czy warto podawać procent oszczędności obok ceny produktów? (180)
– Czy pokazać rabat pełny 10% czy nietypowy 13%? (183)
– Własna strona rabatowa (185)
– Czy warto pokazać kupon rabatowy dopiero na stronie zamówienia? (188)
– Cena katalogowa czy cena? (190)
– Darmowa wersja próbna – czy zawsze warto dać za darmo okres testowy? (192)
– Zniżka, którą trzeba wygrać. Dlaczego grywalizacja sprzedaje lepiej niż klasycznapromocja? (196)
– Jaki font żeby pokazać promocję? (200)
– Ile opcji to za dużo? (202)
– Czy końcówka ,99 faktycznie działa? (204)
– Dlaczego promocje irytują bardziej, niż myślisz? (205)
– Rabat w postaci zwrotu na kartę podarunkową (206)
– Dlaczego „dwa w cenie jednego” wydaje się lepsze niż 50% zniżki? (208)
– Jak ceną zwiększyć sprzedaż wielopaków? (210)
– Jak obniżki cen wpływają na sąsiednie produkty? (212)

10. E-mail marketing (215)
– Czy warto wysłać drugiego e-maila o pomyłce? (216)
– Czy faktycznie warto szybko odpowiadać? (218)
– Czy warto negocjować cenę przez e-mail? (220)
– Czy warto używać emotikonów w e-mailach? (222)
– Czy lepiej domykać transakcje solo czy zespołowo? (224)
– Czy tekst w mailu powinien być wyśrodkowany czy wyrównany do lewej? (226)

11. Zakończenie (228)

Tak, podaj dane do faktury w formularzu zamówienia.

Rafał Wróbel – autor ebooków na przeprojektowani. Twórca wszelkich treści projektowych na Instagramie, newsletterze czy YouTubie związanych z platformą “przeprojektowani”.

Wydawca kursów, projektant, właściciel wydawnictwa edugrafia.

Masz dwie opcje do wyboru:
– szybka płatność payu
– tradycyjny przelew na konto

Ebook po zakupie i płatności przyjdzie do pobrania na Twojego maila.

Pytaj śmiało na kontakt@edugrafia.pl