WYCIŚNIJ MAKSIMUM Z KAŻDEJ WIZYTY KLIENTA
Checklista eCommerce
samodzielny audyt UX
Stwórz niezapomniane doświadczenie zakupowe. 375 kluczowych punktów kontrolnych UX sklepu.

Samodzielny audyt UX sklepu. Czy to możliwe?
Audyt UX może wydawać się skomplikowanym procesem, ale nie musi tak być! Wykorzystując odpowiednie narzędzia, wytyczne i sprawdzone metody, możesz przeprowadzić go samodzielnie.
Dlaczego audyt UX eCommerce jest ważny?
Pomyśl o swoim sklepie internetowym jak o fizycznym sklepie. Gdy wchodzisz do sklepu, w którym panuje bałagan, produkty są źle ułożone, a obsługa jest nieuprzejma, prawdopodobnie szybko wychodzisz, prawda?
Dokładnie tak samo jest w przypadku sklepów internetowych.
Jeśli klienci nie mogą łatwo znaleźć tego, czego szukają, napotkają problemy z nawigacją lub będą mieli złe wrażenia na stronie zamówienia, prawdopodobnie opuszczą stronę bez dokonania zakupu.


Korzyści z audytu UX eCommerce
Checklista to cenne narzędzie, które może pomóc Ci wyeliminować słabe punkty sklepu internetowego i stworzyć lepsze doświadczenie dla użytkowników.
A to prowadzić do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientów.
Audyt pomoże Ci wyłapać problemy, które powodują, że użytkownicy porzucają koszyki zakupowe przed finalizacją transakcji.
Szybki test i sposób na lepsze konwersje
Dzięki lepszemu doświadczeniu klienta, audyt pomoże Ci zwiększyć liczbę osób, które finalizują zakupy.
Audyt UX dostarcza cennych informacji o tym, jak klienci wchodzą w interakcję z Twoją witryną, co pozwala Ci lepiej dopasować ofertę do ich potrzeb.

Co zawiera checklista?
Kluczowe punkty, które zebrane w całość pozwolą Ci stworzyć dopracowany w detale sklep. Lista kontrolna to 375 usprawnień, które możesz wprowadzić, aby znacznie zwiększyć średnią wartość zamówienia.
Działaj teraz! Przeprowadź audyt UX sklepu online
Kto za tym stoi?
Hej, z tej strony Rafał Wróbel z przeprojektowani.pl
Audyt UX eCommerce może wydawać się drogi, trudny, wymagający lat doświadczeń. Niestety nie wszyscy właściciele sklepów posiadają budżet, by zlecić taki audyt.
Rozumiem to doskonale!
Dlatego stworzyłem tę szczegółową listę kontrolną, która poprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces, ułatwiając identyfikację obszarów wymagających poprawy.

Oni już przeczytali:

Checklista eCommerce 119 zł
Szczegółowy test sklepu, który pomoże Ci wykryć 375 newralgicznych obszarów.

Zestaw 2x checklista
Zestaw składający się na dwie checklisty: audyt strony oraz audyt eCommerce. Taniej o 29 zł.

Ebook + Checklista
Zestaw składający się na Ebook eCommerce + Checklista eCommerce. Taniej o 29 zł.
Odpowiedzi na kilka dobrych pytań
Audyt sklepu za pomocą checklisty można przeprowadzić na każdym etapie rozwoju. Jest to szczególnie ważne, jeśli:
- Obserwujesz spadek sprzedaży lub konwersji
- Współczynnik porzuceń koszyka jest wysoki
- Otrzymujesz negatywne opinie od klientów
- Chcesz poprawić użyteczność swojej strony
- Planujesz wprowadzić nowe produkty lub funkcje
Jeśli współpracujesz z projektantami lub deweloperami, ta lista kontrolna pomoże Ci lepiej komunikować swoje potrzeby i oczekiwania. Dzięki temu będziesz mógł precyzyjnie wskazać, co wymaga poprawy.
Oferuje konkretne punkty, które możesz błyskawicznie sprawdzić, bez czytania dłuższych tekstów. To narzędzie, które możesz stosować, gdy chcesz szybko i efektywnie poprawić swój sklep internetowy.
Jeśli posiadasz 🔗inną checklistę, odnośnie audyty strony, to musisz wiedzieć, że te dwie checklisty różnią się od siebie. W poprzedniej znajdziesz głównie punkty kontrolne odnośnie landing page, bloga i ogólnie stron. Natomiast ta checklista została w całości poświęcona sklepom. Warto mieć te dwie pozycje, które wzajemnie się uzupełniają.
Lista kontrolna została stworzona w sposób, który jest łatwy do zrozumienia dla osób bez specjalistycznej wiedzy technicznej. Każdy krok jest jasno opisany.
Nawet bez specjalistycznej wiedzy możesz znacząco zwiększyć swoje zyski, poprawiając doświadczenie użytkowników i zwiększając współczynniki konwersji, co jest celem każdej sekcji tej listy.
Jest to aktywny arkusz Google, gdzie możesz odznaczać wykonane punkty, zmieniać priorytet oraz robić notatki.
Tak, podaj dane do faktury w formularzu zamówienia.
Rafał Wróbel – autor ebooków na przeprojektowani. Twórca wszelkich treści projektowych na Instagramie, newsletterze czy YouTubie związanych z platformą “przeprojektowani”.
Wydawca kursów, projektant, właściciel wydawnictwa edugrafia.
Masz dwie opcje do wyboru:
– szybka płatność payu
– tradycyjny przelew na konto
Ebook po zakupie i płatności przyjdzie do pobrania na Twojego maila.
Pytaj śmiało na kontakt@edugrafia.pl