Dzisiaj kilka punktów, które warto sprawdzić na swoim landing page. A jeśli chcesz przetestować 110 innych punktów landing page pobierz za 🔗darmo checklistę.
✅ Czy widoczna jest sugestia przewijania?
Przykładowo – przez ucięcie elementów, strzałki lub wskaźniki sugerujące, że na dole jest więcej treści.
✅ Czy akapity nie są zbyt długie?
Akapity pisane przez całą szerokość strony, to nie najlepszy pomysł. Optymalne długości to 40-50 znaków w wierszu.
✅ Zbyt długi nagłówek
Nagłówek powinien mieścić się w przedziale 1 do 2 akapitów. Jeśli Twoje nagłówki zajmują więcej miejsca, pora zmniejszyć font, ilość słów lub zastosować podnagłówek.
✅ Usuń zbędne słowa
Powiedz dokładnie co się stanie, w jak najmniejszej liczbie słów:
Pobierz wersję demo –> Pobierz demo
✅ Mobilnie: najpierw tekst, potem zdjęcie
Na urządzeniu mobilnym, patrząc od góry, tekst powinien być nad zdjęciem. Główny nagłówek oraz tekst wyjaśniający produkt, umieść na górze a pod nim zdjęcie.