Landing page – przetestuj te punkty

Dzisiaj kilka punktów, które warto sprawdzić na swoim landing page. A jeśli chcesz przetestować 110 innych punktów landing page pobierz za 🔗darmo checklistę.

✅ Czy widoczna jest sugestia przewijania?

Przykładowo – przez ucięcie elementów, strzałki lub wskaźniki sugerujące, że na dole jest więcej treści.


✅ Czy akapity nie są zbyt długie?

Akapity pisane przez całą szerokość strony, to nie najlepszy pomysł. Optymalne długości to 40-50 znaków w wierszu.

✅ Zbyt długi nagłówek

Nagłówek powinien mieścić się w przedziale 1 do 2 akapitów. Jeśli Twoje nagłówki zajmują więcej miejsca, pora zmniejszyć font, ilość słów lub zastosować podnagłówek.

✅ Usuń zbędne słowa

Powiedz dokładnie co się stanie, w jak najmniejszej liczbie słów:
Pobierz wersję demo –> Pobierz demo

✅ Mobilnie: najpierw tekst, potem zdjęcie

Na urządzeniu mobilnym, patrząc od góry, tekst powinien być nad zdjęciem. Główny nagłówek oraz tekst wyjaśniający produkt, umieść na górze a pod nim zdjęcie.

A może zainteresują Cię…

Ebook przeprojektowani

Naucz się projektować interfejsy biorąc pod uwagę ich wygląd oraz użyteczność.

Ebook idealny landing page

Jak zwiększyć konwersję strony docelowej poprawiając ux/ui oraz webwriting.

Książka + ebook o formularzach

Łatwe, przyjemne, dostępne, konwertujące. Takie mogą być Twoje formularze.

Zestaw UX writing

Twórz mikrokopię, którą pokochają użytkownicy. Ebook, framework, kurs.

Ebook WCAG + UX

Praktyczna wiedza o dostępności i doskonaleniu wrażeń użytkownika.

Ebook o pisaniu

Opowiadaj. Pokaż problemy. Podaj rozwiązania. Zachęć do działania.

Rzuć też okiem na:

Menu