Kilka punktów, które musisz sprawdzić na landing page

Mam dla Ciebie krótką listę kontrolną punktów, które koniecznie musisz sprawdzić na swojej stronie docelowej.

➡️ Czy najważniejsze elementy są powyżej linii odcięcia? 

Strona zaczyna się od tzw. sekcji bohatera, gdzie często oprócz nagłówka i przycisku akcji, zobaczysz ciekawe zdjęcie lub grafikę.


➡️ Sprawdź oddech w projekcie

Czy zastosowano odpowiednią ilość wolnej przestrzeni tak, by każdy element mógł oddychać?


➡️ Rozbudowane kolumny

Jeśli masz kolumny tekstowe obok siebie, to nie umieszczaj w nich zbyt wielu linijek tekstu. Maksymalnie 3 wiersze. Wszystkie kolumny powinny posiadać równą ilość wierszy.

➡️ Stosuj listy oraz wypunktowania

Zamiast długich bloków tekstowych pisz krótkie informacje, korzystając z list oraz wypunktowań.

➡️ Jeśli masz długie nagłówki, które zajmują 3 i więcej wierszy…

Spróbuj je skrócić i zastosować podtytuły.

➡️ Pokaż oczywiste korzyści przy cenie z produktem:

  • Bezpłatny okres próbny
  • Nie wymaga karty kredytowej
  • 2 lata gwarancji
  • Wsparcie 24/7
  • 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

➡️ Na urządzeniu mobilnym najpierw tekst, potem zdjęcie

Patrząc od góry, tekst powinien być nad zdjęciem. Główny nagłówek oraz tekst wyjaśniający produkt, powinien znaleźć się na samej górze, dopiero pod nim zdjęcie.

A może zainteresują Cię…

Ebook przeprojektowani

Naucz się projektować interfejsy biorąc pod uwagę ich wygląd oraz użyteczność.

Ebook idealny landing page

Jak zwiększyć konwersję strony docelowej poprawiając ux/ui oraz webwriting.

Książka + ebook o formularzach

Łatwe, przyjemne, dostępne, konwertujące. Takie mogą być Twoje formularze.

Zestaw UX writing

Twórz mikrokopię, którą pokochają użytkownicy. Ebook, framework, kurs.

Ebook WCAG + UX

Praktyczna wiedza o dostępności i doskonaleniu wrażeń użytkownika.

Ebook o pisaniu

Opowiadaj. Pokaż problemy. Podaj rozwiązania. Zachęć do działania.

Rzuć też okiem na:

Menu