Lepsza strona docelowa
w mniej niż 20 minut dziennie

25 dni. 25 lekcji. 25 zadań. Zamień odwiedzających w klientów.

Zobacz przykładową lekcję, którą otrzymasz podczas wyzwania. Pamiętaj, że tutaj otrzymasz tylko jednego testowego maila bez dostępu do grupy wsparcia.


.

Stwórz zabójczy landing page

Nie musisz znać się na projektowaniu, programowaniu czy marketingu, by Twoja strona zdobywała klientów. Wystarczy dopilnować kilkudziesięciu zasad.

Otwórz drzwi do lepszego projektu

done

Ten kurs pokaże Ci, jak to zrobić.

😭 Czujesz, że przepalasz czas i pieniądze na marketing, ale wciąż masz problemy ze zdobyciem nowych klientów?
😭 Chcesz poprawić swój landing page pod kątem uxowo marketingowym, ale nie wiesz od czego zacząć?
😭 Wiesz, że Twój produkt jest niesamowity, ale strona docelowa wydaje się martwa? Klienci jej nie rozumieją?

Jak to działa?

🎯 Przez 25 dni otrzymasz poradę z cyklu: jak najmniejszym wysiłkiem ulepszyć stronę docelową?
📝 Po każdej lekcji otrzymasz zadanie do wykonania. Warto je wykonać. Tylko aktywne działania dają efekty.
💪 Otrzymasz dostęp do grupy kursantów, w której możesz zadawać pytania. Będę tam krążył i pomagał.

Coś jeszcze?

🎁 Bonus: checklista 106 elementów ux/ui, które musisz sprawdzić na landing page.

🎁 Bonus: nagłówki – gotowe wzory na piekielnie skuteczne i wciągające nagłówki.

🎁 Bonus: przyciski akcji – gotowe etykiety na niebanalne wezwania do działania.

Twoje 25 prostych kroków do zwiększenia konwersji

🟢 Wyzwanie rozpoczynasz w dowolnym momencie.

Dla kogo jest to wyzwanie?

✅ Posiadasz już własną stronę? Często narzekasz na konwersję? To wyzwanie jest dla Ciebie.
✅ Chcesz wiedzieć jakie elementy wpływają na współczynnik konwersji strony docelowej? Dołącz do nas.
✅ Nie masz czasu na naukę, potrzebujesz uporządkowanej wiedzy i chcesz ruszyć z miejsca?

Dla kogo nie jest to wyzwanie?

❌ Masz już dobre konwersję na swoim landing page’u? Olej to wyzwanie.
❌ Potrafisz już pisać językiem korzyści i znasz większość zasad UX? Zainwestuj czas w co innego.
❌ Oczekujesz, że metody z wyzwania sprzedadzą słaby produkt? Nie tędy droga.

Twój mentor

Znasz mnie jako Rafał z przeprojektowani.pl. Na co dzień podsyłam Ci różne poradniki o projektowaniu ux/ui.

Prowadziłem agencję projektowo marketingową. Teraz wydaję własne produkty cyfrowe.

🔥 Nie mogę się doczekać, aby pomóc Ci usprawnić Twoją stronę.🔥

Twój plan działania na poprawę strony docelowej 

🟢 Wyzwanie rozpoczynasz w dowolnym momencie.
🍕 To cena jaką zapłacisz za 2 pizze. A może zaowocować na przyszłość. 🚀

Odpowiedzi na kilka dobrych pytań

  1. Jaki jest Twój cel?

  2. Jak określić wartość produktu?

  3. Jak napisać dobry nagłówek?

  4. Co sprzedajesz?

  5. Pozytywny ból

  6. Tekst pod nagłówkiem

  7. Rola grafik

  8. Korzyści czy funkcje?

  9. Co z tego?

  10. Jak stworzyć skuteczne CTA?

  11. Punkty tarcia – jak się ich pozbyć?

  12. Wersja próbna – czy robisz to dobrze?

  13. Jaki układ strony?

  14. Język tekstów

  15. Pisz wizualnie

  16. Jak pisać?

  17. Zapychacze tekstowe

  18. Jak wciągnąć do przeglądania?

  19. Dowód słuszności

  20. Opinie – czy potrzebne?

  21. Kwestie wizualne

  22. O autorze

  23. Jak pokazać cenę?

  24. FAQ

  25. Strona konwersji

Tak, ponieważ wtedy możesz na bieżąco wykonywać codzienne zadania. Wychodzę z założenia, że masz już swoją stronę i generujesz tam jakiś ruch, ale czujesz, że nie do końca wszystko w niej gra. W kursie nie tworzymy od podstaw projektu strony, ale ulepszamy istniejącą, wdrożoną już stronę typu landing page.

Nie musisz. Praktycznie wszystkie porady i zadania jesteś w stanie wykonać bez większej znajomości projektowania graficznego lub programowania. Jeśli potrafisz samodzielnie zarządzać swoją stroną, tworzyć w niej teksty, to sobie poradzisz. Podstawowa obsługa w zakresie administracji strony jest mile widziana.

Wyzwanie startuje od razu po zakupie. Jeśli wolisz możesz napisać emaila, by rozpocząć w wybranym przez siebie terminie.

Tak, lekcje będą na Twoim mailu, a dostęp do grupy wsparcia będzie przypisany tak długo, jak masz ochotę w niej zostać. Możesz obserwować grupę i uczyć się ponownie, gdy kiedyś wystartuje druga edycja wyzwania.

Lekcje i zadania wysyłane są na Twojego maila. Codziennie otrzymasz jedną wiadomość z małym wykładem co i jak ulepszyć na stronie oraz w podsumowaniu zadanie, które polega na wdrożeniu omawianych w lekcji elementów. Ponadto zadania będą codziennie umieszczane na grupie wsparcia.

Tak, będę aktywnym uczestnikiem grupy wsparcia i będę służył radą oraz ocenię wdrożone przez Ciebie zmiany jeśli będziesz mieć na to ochotę. Jest to mentoring, zatem pamiętaj, nie oferuję usług projektowych i nie będę wdrażał elementów na Twojej stronie.

Głównym przekazem jest codzienny newsletter w formie tekstowej. Oprócz tego otrzymasz różne dodatki jak pliki pdf, arkusze, filmiki.

Wyzwanie możesz rozpocząć od razu po zakupie lub napisać emaila – “Proszę o rozpoczęcie wyzwania od dnia…”

Pytaj śmiało na kontakt@edugrafia.pl