25 DNIOWY KURS MAILOWY DLA NIE PROJEKTANTÓW
Lepsza strona docelowa
w mniej niż 20 minut dziennie
25 dni. 25 lekcji. 25 zadań. Zamień odwiedzających w klientów.
Zobacz przykładową lekcję, którą otrzymasz podczas wyzwania. Pamiętaj, że tutaj otrzymasz tylko jednego testowego maila bez dostępu do grupy wsparcia.
Dobra decyzja 😉
Miej oko na swoją skrzynkę odbiorczą. Zaraz przyjdzie tam losowa lekcja z wyzwania.

Stwórz zabójczy landing page
Nie musisz znać się na projektowaniu, programowaniu czy marketingu, by Twoja strona zdobywała klientów. Wystarczy dopilnować kilkudziesięciu zasad.
Otwórz drzwi do lepszego projektu
Ten kurs pokaże Ci, jak to zrobić.

Jak to działa?
Coś jeszcze?
🎁 Bonus: nagłówki – gotowe wzory na piekielnie skuteczne i wciągające nagłówki.
🎁 Bonus: przyciski akcji – gotowe etykiety na niebanalne wezwania do działania.

Twoje 25 prostych kroków do zwiększenia konwersji
Dla kogo jest to wyzwanie?
Dla kogo nie jest to wyzwanie?
Twój mentor
Znasz mnie jako Rafał z przeprojektowani.pl. Na co dzień podsyłam Ci różne poradniki o projektowaniu ux/ui.
Prowadziłem agencję projektowo marketingową. Teraz wydaję własne produkty cyfrowe.
Do tej pory z moich ebooków skorzystało 3000 osób, kilkanaście razy tyle uczy się ze mną w social media i newsletterze.
🔥 Nie mogę się doczekać, aby pomóc Ci usprawnić Twoją stronę.🔥


Twój plan działania na poprawę strony docelowej

⭐⭐⭐⭐⭐
Joanna Korczyńska
Ilustrator – grafik
Dużo się od Was uczę. Dziękuję za świetny content.

⭐⭐⭐⭐⭐
Papaja-agencja.pl
Agencja marketingowa
Jak zwykle świetne rady!

⭐⭐⭐⭐⭐
Specodit.pl
Agencja interaktywna
Świetny content i niesamowita porcja wiedzy!
Odpowiedzi na kilka dobrych pytań
-
Jaki jest Twój cel?
-
Jak określić wartość produktu?
-
Jak napisać dobry nagłówek?
-
Co sprzedajesz?
-
Pozytywny ból
-
Tekst pod nagłówkiem
-
Rola grafik
-
Korzyści czy funkcje?
-
Co z tego?
-
Jak stworzyć skuteczne CTA?
-
Punkty tarcia – jak się ich pozbyć?
-
Wersja próbna – czy robisz to dobrze?
-
Jaki układ strony?
-
Język tekstów
-
Pisz wizualnie
-
Jak pisać?
-
Zapychacze tekstowe
-
Jak wciągnąć do przeglądania?
-
Dowód słuszności
-
Opinie – czy potrzebne?
-
Kwestie wizualne
-
O autorze
-
Jak pokazać cenę?
-
FAQ
-
Strona konwersji
Tak, ponieważ wtedy możesz na bieżąco wykonywać codzienne zadania. Wychodzę z założenia, że masz już swoją stronę i generujesz tam jakiś ruch, ale czujesz, że nie do końca wszystko w niej gra. W kursie nie tworzymy od podstaw projektu strony, ale ulepszamy istniejącą, wdrożoną już stronę typu landing page.
Nie musisz. Praktycznie wszystkie porady i zadania jesteś w stanie wykonać bez większej znajomości projektowania graficznego lub programowania. Jeśli potrafisz samodzielnie zarządzać swoją stroną, tworzyć w niej teksty, to sobie poradzisz. Podstawowa obsługa w zakresie administracji strony jest mile widziana.
Wyzwanie startuje 6 czerwca, a kończy się 30 czerwca. Zapisać się możesz do 5 czerwca włącznie.
Tak, lekcje będą na Twoim mailu, a dostęp do grupy wsparcia będzie przypisany tak długo, jak masz ochotę w niej zostać. Możesz obserwować grupę i uczyć się ponownie, gdy kiedyś wystartuje druga edycja wyzwania.
Lekcje i zadania wysyłane są na Twojego maila. Codziennie otrzymasz jedną wiadomość z małym wykładem co i jak ulepszyć na stronie oraz w podsumowaniu zadanie, które polega na wdrożeniu omawianych w lekcji elementów. Ponadto zadania będą codziennie umieszczane na grupie wsparcia.
Tak, będę aktywnym uczestnikiem grupy wsparcia i będę służył radą oraz ocenię wdrożone przez Ciebie zmiany jeśli będziesz mieć na to ochotę. Jest to mentoring, zatem pamiętaj, nie oferuję usług projektowych i nie będę wdrażał elementów na Twojej stronie.
Głównym przekazem jest codzienny newsletter w formie tekstowej. Oprócz tego otrzymasz różne dodatki jak pliki pdf, arkusze, filmiki.
Wyzwanie posiada zamknięte ramy czasowe. Pierwsza edycja startuje 5 czerwca i do tego czasu możesz zakupić dostęp. Po tym czasie zamykam zamówienia. Nie wiem czy będzie kolejna edycja.
Pytaj śmiało na kontakt@edugrafia.pl