Użyj technik perswazyjnych, aby zwiększyć konwersję

Większa część ebooka “idealny landing page” dotyczy projektowania ux/ui, ale znajdziesz tam również porady marketingowe. Dzisiaj przedstawię Ci kilka dodatkowych technik, które warto znać, tworząc treść do strony.

➡️ Pośpiech

Stosowany aby zachęcić ludzi do działania teraz.

  • „Oferta ograniczona czasowo”.
  • „Pozostało 5 dni na dołączenie!”


➡️ Dowód społeczny

Jest najskuteczniejszy, gdy jest stosowany w kontekście łagodzenia tarcia klienta. Może być w formie referencji, ocen
i recenzji, case study, ikon bezpieczeństwa.

  • “Nie pobierzemy środków z Twojej karty”.
  • “Anuluj w dowolnym momencie”.


➡️ Niedobór

Podobny do pilności, ale odnosi się do ilości, a nie czasu. Ludzi przyciągają rzeczy, które wydają się ekskluzywne lub wyjątkowe.

  • „Pozostały 2 produkty”.
  • “Tylko przez 7 dni”.

➡️ Autorytet

Jak myślisz dlaczego tak wiele firm korzysta w swoich reklamach z usług lekarzy, celebrytów lub znanych szefów kuchni, aby promować swoje produkty. Spróbuj w swojej grupie docelowej znaleźć podobny autorytet i podaruj mu za darmo produkt w zamian za recenzję.

➡️ Wzajemność

Ludzie są bardziej skłonni do kupowania, jeśli dasz im gratis. Bezpłatna wysyłka, prezenty, kupony/rabaty, oferty specjalne, bezpłatne anulowanie.

A może zainteresują Cię…

Ebook przeprojektowani

Naucz się projektować interfejsy biorąc pod uwagę ich wygląd oraz użyteczność.

Ebook idealny landing page

Jak zwiększyć konwersję strony docelowej poprawiając ux/ui oraz webwriting.

Książka + ebook o formularzach

Łatwe, przyjemne, dostępne, konwertujące. Takie mogą być Twoje formularze.

Zestaw UX writing

Twórz mikrokopię, którą pokochają użytkownicy. Ebook, framework, kurs.

Ebook WCAG + UX

Praktyczna wiedza o dostępności i doskonaleniu wrażeń użytkownika.

Ebook o pisaniu

Opowiadaj. Pokaż problemy. Podaj rozwiązania. Zachęć do działania.

Rzuć też okiem na:

Menu