Większa część ebooka “idealny landing page” dotyczy projektowania ux/ui, ale znajdziesz tam również porady marketingowe. Dzisiaj przedstawię Ci kilka dodatkowych technik, które warto znać, tworząc treść do strony.
➡️ Pośpiech
Stosowany aby zachęcić ludzi do działania teraz.
- „Oferta ograniczona czasowo”.
- „Pozostało 5 dni na dołączenie!”
➡️ Dowód społeczny
Jest najskuteczniejszy, gdy jest stosowany w kontekście łagodzenia tarcia klienta. Może być w formie referencji, ocen
i recenzji, case study, ikon bezpieczeństwa.
- “Nie pobierzemy środków z Twojej karty”.
- “Anuluj w dowolnym momencie”.
➡️ Niedobór
Podobny do pilności, ale odnosi się do ilości, a nie czasu. Ludzi przyciągają rzeczy, które wydają się ekskluzywne lub wyjątkowe.
- „Pozostały 2 produkty”.
- “Tylko przez 7 dni”.
➡️ Autorytet
Jak myślisz dlaczego tak wiele firm korzysta w swoich reklamach z usług lekarzy, celebrytów lub znanych szefów kuchni, aby promować swoje produkty. Spróbuj w swojej grupie docelowej znaleźć podobny autorytet i podaruj mu za darmo produkt w zamian za recenzję.
➡️ Wzajemność
Ludzie są bardziej skłonni do kupowania, jeśli dasz im gratis. Bezpłatna wysyłka, prezenty, kupony/rabaty, oferty specjalne, bezpłatne anulowanie.