Sprzedajesz złożony produkt? Wykorzystaj sekcje

Dziś krótko o tym, jak dlaczego warto stosować sekcje na stronach docelowych.

➡️ Sekcje

Jeśli masz produkt o złożonych funkcjach, który rozwiązuje wiele problemów, sztuką jest przedstawienie wszystkich jego funkcji na Twojej stronie docelowej.

Do tego celu wykorzystaj sekcje, gdzie w danej sekcji skupiasz się tylko na jednym rozwiązaniu problemu, przedstawiasz jedną cechę produktu. Nie opisuj w jednej sekcji kilku problemów lub funkcji produktu.


➡️ Kolejność sekcji

Zadbaj o kolejność sekcji. Uporządkuj je patrząc od góry, według najlepszej cechy produktu, po te mniej poszukiwane w dolnej części strony. Zobacz na landing page https://www.mailerlite.com

Narzędzie do wysyłania newsletterów, posiada kilka ważnych funkcji. Każda z nich została opisana w osobnej sekcji:

  • łatwy edytor tworzenia emaili
  • strony docelowe, formularze, popupy
  • optymalizacja, testy A/B
  • automatyzacja
  • sprzedaż bezpośrednio z emaila

Każda z funkcji opisana prostym językiem. Krótko, jedno, maksymalnie dwa zdania.

➡️ Pokaż korzyść wynikającą z funkcji

Pamiętaj, że nie wystarczy po prostu wymienić funkcji; musisz ją opisać, dlaczego jest ważna dla klienta, jaką daje mu korzyść. Zauważ, jak świetnie Mailerlite pokazał funkcje oraz wynikającą z tego korzyść. Przykład:

Buduj zaufanie subskrybentów i zwiększaj zaangażowanie, korzystając z zaawansowanej automatyzacji poczty e-mail , która skutkuje wysoce ukierunkowanymi i spersonalizowanymi wiadomościami e-mail. Najlepsza część — konfiguracja automatyzacji to teraz pestka.

Dowiedz się, czego chcą subskrybenci, przetestuj kampanie i dostosuj treści, aby były bardziej skuteczne. Dzięki funkcjom takim jak testy A/B , segmentacja i ankiety Twoja następna kampania może przewyższyć poprzednią”!

Warto zainspirować się całym landing page Mailerlite. W szczególności zauważ, jak przejrzysta jest każda sekcja. Od koloru i rozmiaru tekstu, po obrazy i copywriting pisany językiem korzyści.

A może zainteresują Cię…

Ebook przeprojektowani

Naucz się projektować interfejsy biorąc pod uwagę ich wygląd oraz użyteczność.

Ebook idealny landing page

Jak zwiększyć konwersję strony docelowej poprawiając ux/ui oraz webwriting.

Książka + ebook o formularzach

Łatwe, przyjemne, dostępne, konwertujące. Takie mogą być Twoje formularze.

Zestaw UX writing

Twórz mikrokopię, którą pokochają użytkownicy. Ebook, framework, kurs.

Ebook WCAG + UX

Praktyczna wiedza o dostępności i doskonaleniu wrażeń użytkownika.

Ebook o pisaniu

Opowiadaj. Pokaż problemy. Podaj rozwiązania. Zachęć do działania.

Rzuć też okiem na:

Menu