Dziś krótko o tym, jak dlaczego warto stosować sekcje na stronach docelowych.
➡️ Sekcje
Jeśli masz produkt o złożonych funkcjach, który rozwiązuje wiele problemów, sztuką jest przedstawienie wszystkich jego funkcji na Twojej stronie docelowej.
Do tego celu wykorzystaj sekcje, gdzie w danej sekcji skupiasz się tylko na jednym rozwiązaniu problemu, przedstawiasz jedną cechę produktu. Nie opisuj w jednej sekcji kilku problemów lub funkcji produktu.
➡️ Kolejność sekcji
Zadbaj o kolejność sekcji. Uporządkuj je patrząc od góry, według najlepszej cechy produktu, po te mniej poszukiwane w dolnej części strony. Zobacz na landing page https://www.mailerlite.com
Narzędzie do wysyłania newsletterów, posiada kilka ważnych funkcji. Każda z nich została opisana w osobnej sekcji:
- łatwy edytor tworzenia emaili
- strony docelowe, formularze, popupy
- optymalizacja, testy A/B
- automatyzacja
- sprzedaż bezpośrednio z emaila
Każda z funkcji opisana prostym językiem. Krótko, jedno, maksymalnie dwa zdania.
➡️ Pokaż korzyść wynikającą z funkcji
Pamiętaj, że nie wystarczy po prostu wymienić funkcji; musisz ją opisać, dlaczego jest ważna dla klienta, jaką daje mu korzyść. Zauważ, jak świetnie Mailerlite pokazał funkcje oraz wynikającą z tego korzyść. Przykład:
“Buduj zaufanie subskrybentów i zwiększaj zaangażowanie, korzystając z zaawansowanej automatyzacji poczty e-mail , która skutkuje wysoce ukierunkowanymi i spersonalizowanymi wiadomościami e-mail. Najlepsza część — konfiguracja automatyzacji to teraz pestka“.
“Dowiedz się, czego chcą subskrybenci, przetestuj kampanie i dostosuj treści, aby były bardziej skuteczne. Dzięki funkcjom takim jak testy A/B , segmentacja i ankiety Twoja następna kampania może przewyższyć poprzednią”!
Warto zainspirować się całym landing page Mailerlite. W szczególności zauważ, jak przejrzysta jest każda sekcja. Od koloru i rozmiaru tekstu, po obrazy i copywriting pisany językiem korzyści.