Nie obiecuj, pisz konkretnie

Ilekroć tworzysz teksty na stronę docelową, zastanów się, co oznaczają dla nieznajomego, który pierwszy raz je przeczyta. Twoi użytkownicy nie wiedzą, że Twoja firma jest fajna, a produkt jest im potrzebny.

Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że nie obchodzi ich to. Obchodzi ich to, czy możesz pomóc. Podaj przykłady swojej pomocy.

➡️ Przykład 1

Strona reklamująca gogle VR pisze:
„Przyszłość jest teraz”.

Nie wiem, ale dla mnie przyszłość to latające samochody. Jak gogle VR przeniosą mnie w przyszłość? Wszak istnieje szereg innych podobnych.

Ale już obietnica w stylu:
“Załóż gogle VR i zagraj z Ronaldo na księżycu”
brzmi interesująco.


➡️ Przykład 2

Strona wynajmująca e-marketerów na godziny pisze:
„Znajdź najlepszego marketer na rynku”.


Kim jest ten najlepszy kandydat? Czy ma doświadczenie?

A może warto podać tu konkrety w postaci statystyk:
„Każdy nasz zatrudniony kandydat wypracował średnio 150 tys zysku”.


➡️ Przykład 3

Strona docelowa narzędzia do edycji wideo pisze:
„Wspieramy Twój sukces”. 


Skąd wiedzą co jest dla mnie sukcesem?

Zamiast sloganu, pokaż faktyczną wartość produktu:
„Skróciliśmy czas edycji filmów do 15 minut”.

➡️ Przykład 4

Witryna podróżnicza pisze:
„Poznaj świat”. 


Fajnie, ale jaki świat, gdzie, za ile? Malediwy czy może Afganistan?


Podaj konkrety: „
“Odwiedź 20 parków narodowych Ameryki za 600 dolarów”.

Moje produkty ux/ui dla projektantów

Podobne wpisy:

Menu