Kilka trików na lepszy landing page cz2

Następna porcja krótkich do wdrożenia trików, które ulepszą projekt strony docelowej. Więcej porad znajdziesz w “Ebooku idealny landing page”.

👉 Nagłówki i podtytuły

Nagłówki, to dobry sposób do pokazania hierarchii wizualnej. Chcąc pokazać ważność poszczególnych informacji w danej sekcji, zastosuj jeden duży nagłówek oraz kilka mniejszych.

Uważaj jednak, by różnica między wielkością nagłówków była faktycznie widoczna. 22px a 24px, to zbyt mała różnica, by użytkownik odczuł wizualną zmianę. 42px a 24px, będzie już lepszym wyborem.

👉 Kolumny z ikonami

Kolumny umieszczone obok siebie, powinny posiadać równą ilość akapitów, tak żeby znajdowały się w jednej linii.

Jeśli zastosujesz tego typu kolumny, znajdujące się obok siebie, to nie umieszczaj w nich zbyt wielu linijek tekstu.
Maksymalnie 3 akapity.

A może zainteresują Cię…

Ebook przeprojektowani

Naucz się projektować interfejsy biorąc pod uwagę ich wygląd oraz użyteczność.

Ebook idealny landing page

Jak zwiększyć konwersję strony docelowej poprawiając ux/ui oraz webwriting.

Książka + ebook o formularzach

Łatwe, przyjemne, dostępne, konwertujące. Takie mogą być Twoje formularze.

Zestaw UX writing

Twórz mikrokopię, którą pokochają użytkownicy. Ebook, framework, kurs.

Ebook WCAG + UX

Praktyczna wiedza o dostępności i doskonaleniu wrażeń użytkownika.

Ebook o pisaniu

Opowiadaj. Pokaż problemy. Podaj rozwiązania. Zachęć do działania.

Rzuć też okiem na:

Menu