3 triki na tabele cenowe

👉 Dopasuj etykiety

Gdy użytkownik posiada już na swoim koncie aktywny plan cenowy, warto dopasować etykiety przycisków. Dzięki temu będzie wiedział, który plan jest wybrany.

Zamiast słowa “Wybierz plan”, stwórz etykiety odpowiadające aktualnej subskrypcji użytkownika:

  • Przejdź na niższy
  • Aktualny plan
  • Przejdź na wyższy

👉 Pokaż niedostępne opcje

Ważną funkcją tabel cenowych jest porównanie. Warto w tabelach z niższym planem, oprócz aktywnych opcji, pokazać też te, które nie są dostępne dla tego planu.

Pozwoli to szybko porównać plany i pokazać, jakie funkcje omijają użytkownika przy niższym planie. Niektórzy użytkownicy mogą wybrać plan na podstawie faktu, że ma on funkcję, których nie mają inne plany.

Użyj przekreślonego tekstu, aby pokazać użytkownikom, czego im brakuje.

👉 Bez limitu


Nieograniczone, bez limitu – słowa, które wyrażają wolność, elastyczność. W najlepszym planie cenowym, spróbuj pokazać, że coś jest bez limitu.

Kiedy użytkownicy porównują plany cenowe i zobaczą plan o ograniczonych funkcjach obok planu z nieograniczoną ilością funkcji, to szybciej wybiorą wyższy plan, zwłaszcza jeśli różnica w cenie nie jest duża.

A może zainteresują Cię…

Ebook przeprojektowani

Naucz się projektować interfejsy biorąc pod uwagę ich wygląd oraz użyteczność.

Ebook idealny landing page

Jak zwiększyć konwersję strony docelowej poprawiając ux/ui oraz webwriting.

Książka + ebook o formularzach

Łatwe, przyjemne, dostępne, konwertujące. Takie mogą być Twoje formularze.

Zestaw UX writing

Twórz mikrokopię, którą pokochają użytkownicy. Ebook, framework, kurs.

Ebook WCAG + UX

Praktyczna wiedza o dostępności i doskonaleniu wrażeń użytkownika.

Ebook o pisaniu

Opowiadaj. Pokaż problemy. Podaj rozwiązania. Zachęć do działania.

Rzuć też okiem na:

Menu