👉 Dopasuj etykiety
Gdy użytkownik posiada już na swoim koncie aktywny plan cenowy, warto dopasować etykiety przycisków. Dzięki temu będzie wiedział, który plan jest wybrany.
Zamiast słowa “Wybierz plan”, stwórz etykiety odpowiadające aktualnej subskrypcji użytkownika:
- Przejdź na niższy
- Aktualny plan
- Przejdź na wyższy

👉 Pokaż niedostępne opcje
Ważną funkcją tabel cenowych jest porównanie. Warto w tabelach z niższym planem, oprócz aktywnych opcji, pokazać też te, które nie są dostępne dla tego planu.
Pozwoli to szybko porównać plany i pokazać, jakie funkcje omijają użytkownika przy niższym planie. Niektórzy użytkownicy mogą wybrać plan na podstawie faktu, że ma on funkcję, których nie mają inne plany.
Użyj przekreślonego tekstu, aby pokazać użytkownikom, czego im brakuje.

👉 Bez limitu
Nieograniczone, bez limitu – słowa, które wyrażają wolność, elastyczność. W najlepszym planie cenowym, spróbuj pokazać, że coś jest bez limitu.
Kiedy użytkownicy porównują plany cenowe i zobaczą plan o ograniczonych funkcjach obok planu z nieograniczoną ilością funkcji, to szybciej wybiorą wyższy plan, zwłaszcza jeśli różnica w cenie nie jest duża.
